Produktiv torsdag

Har haft en produktiv torsdag, ändå har jag lite dåligt samvete att jag inte pluggat tillräckligt. Har dock gjort saker som jag mår bra av. Som att träna, dricka kaffe, umgås med fina Emelie och sen spelade jag flöjt tillsammans med Sofia. Vi övade inför tisdagens repetition plus att vi hann med att spela lite roliga låtar. Kul var det! Ibland får man ha dagar där man faktiskt inte pluggar så mycket. Tänker plugga imorgon plus hela helgen, så jag kommer förmodligen hinna med en del. Ändå sitter jag här i soffan och kan inte riktigt slappna av, för längst bak i huvudet finns den där rösten som försöker ge mig dåligt samvete över att jag inte läser klart kapitlet i boken eller skriver lite på examensarbetet. Men jag tänker dränka den där rösten med tv:n, för ikväll orkar jag inte mer än just tv. Imorgon ska jag jobba och sen ska jag träna dubbla pass med min älskade Sawsen. Det kommer bli en bra avslutning på en fin vecka.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0