Fint flow

Jag vet inte vad som hänt men mitt liv flyter på ganska bra. Jag är duktig och går upp tidigt, tränar varje dag, pluggar som jag ska, lagar ordentlig mat och undviker sötsaker (än så länge). 2012 har börjat kanon med andra ord! Det är till och med så jag skrämmer mig själv ibland. Som exempel om jag har lite tid över någon gång under dagen så ägnar jag den tiden åt att plocka undan, vika kläder, damma eller bara fixa så det är fint här hemma. Jag diskar till och med nästan direkt! Snacka om skrämmande. Undra hur länge det kommer fortgå...
Nu ska jag fortsätta plugga (såklart) och försöka att inte glömma mitt möte idag (som jag gjorde förra veckan).

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Karin

Va skönt! :D

Kanske blivit vuxen?

kramkram

2012-01-20 @ 00:50:57
URL: http://knarloc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0