Middag

Gjorde väldigt god mat ikväll, nämligen kardemummakyckling med rotmos. Till detta hade jag kokt broccoli, sallad och knäckebröd. Hade gjort en sås enligt receptet också, men det var kanel i och det blev lite skumt till maten för det kändes mer som efterrätt. Så den skippade jag att servera. Mitt matsällskap var pappa. Ja, min familj är äntligen hemma i Sverige igen! Hela och rena och bruna och fina. På fredag ska jag åka hem och hälsa på dom och kolla på alla bilderna.
Något som gjorde skillnad direkt var att pappa tog med sig Tiger hem nu ikväll. Det enda spåret efter honom nu är alla hundhår som är ungefär överallt i min lilla lägenhet. Det blev väldans tomt i soffan plötsligt...

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0