Rastlös och trött

Så skönt det var med yoga! Rikigt härligt att sträcka ut kroppen och känna hur stark man är. Dock gick musten ur mig alldeles nu ikväll. Dricker kaffe och väntar på att tvätten ska bli färdig. Känner mig trött men ändå rastlös men vet inte vad jag ska hitta på. Får bli sängen tidigt i alla fall för imorgon är det upp och gå till jobbet och förhoppningsvis har jag fullt upp hela dagen fram tills det är dags för thaibox (veckans sista pass, jag lovar) och därefter ska jag ta tåget till min finaste Jocke. Tänker inte göra många knop alls i helgen utan bara mysa med Jocke och på söndag ska jag mysa med Sawsen. En finfin helg med andra ord!
Hoppas ni också får en fin helg.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0