Underbart

Har återigen haft en underbar lördag. Detta till fullo tack vare min älskade Sawsen. Har svårt att förstå hur någon kan vara så vacker och underbar och fin och omtänksam. Hennes skratt är mer smittsamt än en förkylning, och det säger inte lite! Helt fantastiskt att jag får umgås med en så magisk person. Tack älskade Sawsen, du kommer nog aldrig förstå hur oerhört bäst du är och hur mycket du betyder för mig!
Imorgon kommer en annan oerhört underbar person på besök, ingen mindre än Sandy! Och på kvällen kommer finaste Jocke hit. Så ja, denna helgen är full av kärlek. Jocke saknar jag sönder mig efter för jag vill kramas och mysa, så det ska bli fint när han är här hos mig igen.
Nu ska jag njuta lite mer av kvällen innan det är dags för sängen.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0