Välkommen hem

Imorgon kommer äntligen min familj hem från Sri Lanka. Typiskt att det är tentavecka och jag inte kommer kunna träffa dom ordentligt förrän till helgen. Men det ska i alla fall bli skönt att ha dom nära, och kunna smsa eller ringa när lusten faller på utan att det kostar en förmögenhet.
För övrigt så rullar livet på lika snabbt som innan. Hade en helt magisk vecka hos finaste Jocke. Trots en massa plugg så blev det mys och kärlek och sånt där bra. Dessutom har jag haft Tiger och han är mys till 200 %! Kommer bli alldeles galet tomt efter honom nu i veckan.
Nu ska jag köra sista rycket i pluggandet och imorgon gäller det för då är det tenta.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Karin

Uh, jag avskyr också när mina föräldrar är ute å reser, inte kunna ringa länge eller besöka eller ens ses på stan! Det blir så tomt. Så jag förstår dig precis! :D



Lycka till med Pluggeriet! :D Tentapluggande är väl det enda jag saknar ifrån pluggeriet. :)

2012-01-09 @ 02:01:12
URL: http://knarloc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0