Beroende. Av träning.

Jag tror jag är beroende. Förra veckan körde jag bara ett träningspass och denna veckan blir det också bara ett (möjligtvis gymmet till helgen om jag hinner). Att gå från 8-10 pass i veckan ner till 1 känns inte bra. Dels för att jag tycker om att träna och pusha kroppen att orka lite mer, lite längre men också för att jag blir så hemskans rastlös ifall jag inte får röra på mig. Och då har jag ändå vandrat runt halva Paris och lite till i förra veckan plus att jag har borrat i träd och hackat i marken denna veckan, så jag är inte precis helt stillasittande. Ändå känner jag att kroppen vill springa, lyfta och svettas av ansträngning. Nästa vecka kommer jag hinna träna någorlunda ordentligt igen. Och jag längtar!
Nu blir det snart sängen för imorgon är det upp tidigt och förhoppningsvis avsluta provtagningen.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0