Duktiga och effektiva

Jag fortsätter bli förvånad över hur duktiga jag och Emelie är. Det känns skönt att faktiskt ligga före sin tidsplanering och att komma hem efter en dag och veta att man gjort mer än man ska. Då blir det extra skönt att sitta i soffan resten av kvällen.
I övrigt så blev min vecka räddad när jag nyss upptäckte att det är Box 75 på söndag. Box är normalt på måndagar och det är veckans bästa, roligaste och tuffaste pass samtidigt. Så jag måste självklart se till att vara där på söndag! Innan dess ska jag hinna med lite skola, lite jobb, slutförande av vår provtagnings-etapp med examensarbetet, lite mer träning och mat och mys med fint folk. Börjar morgondagen med en löprunda med bästa grannen Gyltene (som för övrigt bjöd på grymt god middag ikväll!).

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0