Försöker ladda

Försöker ladda inför morgondagens Vasaloppsspinning. Fyra timmars spinning. Hmm, för tillfället är motivation ganska långt bort. Men jag tror och hoppas att det kommer kännas bättre imorgon. Om inte innan så i alla fall under tiden och efteråt. Det bästa är ju att jag helt klart kan unna mig något otroligt gott imorgon kväll. Typ en prinsesstårta kanske... En av deltagarna förra året hade kollat hur många kalorier hon gjorde av med under dessa fyra timmarna och det var ett dagsintag. En prinsesstårta innehåller ungefär 3000 kalorier så om det är någon som vill komma förbi och äta en bit prinsesstårta är det fritt fram!
Ska alldeles strax iväg och handla med Sawsen för att sedan umgås med fina tjejer och äta tacos. Upptäckte när jag skulle ta på mig kvällens outfit att byxorna plötsligt gick mycket lättare att ta på än sist jag använde dom. Sånt får gärna hända oftare!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0