Lite gnäll...

Idag har varit en lång dag. Jobbade från kl 7-10 och från 10-18 höll jag och Emelie på med examensarbetet och allt som kunde gå fel gick fel och lite till. Sen jobbade jag en timme till efter det och när jag kom hem, ungefär 19.30, insåg jag att jag var tvungen att lämna tillbaka några böcker på stadsbiblioteket. Alltså fick jag cykla i rusning till stan för att lämna böckerna och på hemvägen gick jag inom Willys och handlade lite.
Så nu sitter jag i soffan och fötterna värker. Tankarna går upp och ner och känslorna är väl inte veckans roligaste. Just därför tänkte jag försöka göra en positiv lista med dagen:

Jag klarade av att köra värsta monsterbilen (jag skojar inte, den var enorm och gammal och konstig. Men jag fixade det!).
Vi blev färdiga med allt vi planerat jag och Emelie, så jag kan unna mig lite ledighet i helgen.
Jag fick köpt mig några bitar choklad på vägen från bibblan.
Jag lyckades få en främling att le.

Så dagen har inte varit helt bortkastad. Imorgon är det halvtidsseminarium och sen ska jag hem till familjen och få middag och kärlek. Det ser jag fram emot.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0