Livet rullar

Då har livet rullat igång igen efter en weekend i Paris. Har haft sektionsrep med musikkåren ikväll, alltid lika trevligt och dessutom roligt att spela. Igår drog vi igång en ny kurs som kan bli väldigt intressant men tidskrävande. Får helt enkelt planera ordentligt och se till att följa min plan...
Imorgon drar jag och Emelie igång med provtagningen av träd. Jag håller tummarna för att det ska gå bra och att vi inte stöter på allt för många problem. Och om vi nu stöter på problem så är dom ju faktiskt till för att lösas. Jag och Emelie fixar det mesta för vi är grymma.
Nu ska jag lyssna på en konsert med min musikkår från i höstas.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0