Provtagning 1 klar

Provtagningsdag 1 är avklarad. Och jag skulle kunna somna i soffan ungefär nu. Fötterna värker, huvudet känns tungt och imorgon kommer armarna förmodligen vara bly och kanske att man även kommer ha ett blåmärke strax nedanför bröstet (efter tillväxtborren). Men det har varit en rolig och spännande dag och en hel del har jag lärt mig. Imorgon är det dags igen. Jag hoppas att det går lika bra som idag, för då kommer vi ligga bra mycket före vår planering. Jag gillar när saker och ting går smidigt och man känner sig duktig.
Idag hade vi hyrbil också, en Fård Focus som var riktigt snygg och lätt att köra. Första bilen jag kört som inte har nyckelhål vid ratten, utan som man startar genom att trycka på en knapp vid parkeringsbromsen typ. Ganska fräckt faktiskt. 
Nu ska jag dricka kaffe och titta på tv, mer än så orkar jag inte.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0