Underbar överraskning

Kom hem och fann ett väldigt mystiskt kuvert från "En hemlig beundrare". Inuti låg denna söta tablettask (från Lagerhaus) inklusive ett väldigt fint och sött kort. Snacka om att min dag blev så mycket bättre! Det krävs inte mycket, bara lite tanke och kärlek, och man kan lyfta en människa så högt. Detta kommer jag leva på länge.

Att jag dessutom köpt dessa nya sorterna till min kaffemaskin gör dagen om möjligt bättre. Fairtrade-kapslar (kanonbra!) och varm choklad med smak av Plopp och Center. Dricker just nu den med smak av Center och den är så god att det känns som om tungan smälter. Jag har en fantastisk fredag med andra ord!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0