Borta bra men hemma bäst

Då var man hemma igen efter en helg på hotell i Göteborg. Det blev shopping, badandes i badkar och lite festande. Fick en oerhört snygg och vacker klänning i födelsedagspresent av Erik. Den satt verkligen som en smäck på mig och framhävde mina kurvor på ett magiskt vis. Jag har nog aldrig varit så snygg tidigare men det är väl som Erik sa, att ett plus ett blir två. 
 
Nästa sommar kommer det förmodligen bli tillfälle att bära denna klänning eftersom det helt plötsligt vimlar av bröllop som jag är bjuden på. Så jag måste med andra ord se till att hålla min kropp i samma fina form som den är just nu (kanske till och med lite bättre) fram till sommaren 2013.
Och då kommer vi till mitt dilemma. Vilket gym ska man vara på?
Mitt medlemskap på Idrottscentrum går ut alldeles snart och där känner jag ingen större lust att vara kvar längre. Så antingen Sats eller Actic tror jag.  
Jag är peppad att träna och svettas och flåsa i höst och få den där underbart goa kicken efteråt. Passande nog ska jag snart iväg och köra en timme med min härliga PT. Kommer säkert som vanligt ha dödens träningsvärk imorgon men det är förmodligen den skönaste formen av smärta så om jag måste välja väljer jag den!
 
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0