Jag är GRYM!

För en gångs skull så har ett av mina nyårslöften faktiskt gett resultat. Jag bestämde att jag skulle satsa på träningen, äta ordentligt och dra ner på det onyttiga. Sedan jag började, 16/1, har jag gått ner fem kilo (!) och ökat ungefär 1 % i muskler. Då har jag dessutom haft perioder när jag ätit godis, choklad och diverse onyttigheter.
Jag märker skillnad direkt när jag drar ner på onyttigheterna och satsar ordentligt på mat, då mår min kropp bra och träningen ger bäst resultat. Tyvärr tar ofta latheten över, man blir trött på att fundera ut vad för mat som ska lagas och det blir att man bara slänger ihop något som knappt kan kallas mat. Fast ibland måste man unna sig att vara lat och bekväm också.

Jag är alldeles grym! Nu fortsätter vi i samma goa stil och planerar för fler och tuffare träningspass. Och på tal om träningspass så är mina knogar alldeles ömma efter gårdagen box. Det är så det ska vara!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0