Löprundor

Då var kvällen här och jag har slutfört mina båda löprundor (sprang först till Emelie och sen var jag tvungen att springa hem också). Det blev nästan 5,2 km på strax över en halvtimme. Och ja, jag vet att det var paus i mitten när jag var hos Emelie men jag tycker ändå det är bra. Upptäckte att det var skönt att springa på kvällen. Tror jag föredrar att springa morgon eller kväll, då är det minst folk ute. Vill kunna springa i lugn och ro och bara fokusera på mig och min träning. Jag tror jag blivit löpar-frälst. Eller så är det bara nyhetens behag, det återstår att se... Kul att märka förbättring i alla fall!
Nu blir det lite nötter för att sedan sova.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0