Slappdag

Just nu står en form med cheesecake brownie i ugnen. Det är ungefär dubbelt så gott som det låter, alltså himmelskt! Får se ifall jag bjuder någon eller ifall jag äter allting själv...
Ikväll ska jag iväg och äta pizza och umgås med ett gäng härliga tjejer och det ser jag fram emot. Funderar på om jag kanske bör göra någonting vettigt innan dess. Å andra sidan är det en riktigt go lördag, sån där slappa och bara samla energi-dag. Imorgon blir det musikkåren ungefär hela dagen. Får se om jag orkar ta en löprunda innan annars överlever jag nog.
Livet är fint.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Simon

Låter väldigt gott måste jag säga. Hoppas du får en bra dag med musikkåren imorgon! Det är ju sällan man dör av inte ta en löparrunda, har i alla fall inte hänt mig. ;)

2012-04-28 @ 23:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0