Året var 2012

Nu är det inte många dagar kvar på år 2012. Detta året har varit fullt av händelser och upplevelser utöver det vanliga. Några av de största sakerna som hände mig under årets gång var följande:
  • Jag tog examen efter tre års högskolestudier. Nu har jag en fil. kand. i miljövetenskap. 
  • Jag fick provanställning på WSP i Halmstad som ledde till en tillsvidareanställning.
  • Jag gick högvakten på Kungliga Slottet i Stockholm med musikkåren, en känsla som inte går att beskriva i ord. Mäktigt är det närmsta jag kommer.
  • Jag träffade Erik som inte bara blivit min närmsta vän och en underbar pojkvän, utan även min sambo. Livet som sambo är fantastiskt för man kan handla dubbelt så mycket mat (känslan av tillfredsställelse som infinner sig när kyl och frys är fulla händer oftare än när man bor ensam). 
  • Jag har fått tillbringa ett helt år tillsammans med familj och alla makalöst fina människor jag har i mitt liv.
Det är verkligen inte fy skam att ha ett år bestående av allt det! Vad 2013 ska bjuda på har jag ingen aning. Ett antal bröllop, mycket skratt och tonvis med kärlek kommer det finnas. Allt utöver det är bara en bonus. 
Gott Nytt År och glöm inte vara tacksam.
 
Kram & Kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0