Depp = pepp

Hade en underbar morgon och eftermiddag med finfina människor. Men någon gång därefter började det dala. Kanske var det att spelningen i Getinge inte alls gick bra. Eller att jag ätit dåligt och därmed varit trött. Har dessutom inte tränat ordentligt på ett bra tag vilket stör mig en del.
Och ikväll kollade jag på en lägenhet som inte alls var så fin som jag hade velat. Många bäckar små bidrar till att jag för tillfället inte är alls lika glad som när jag vaknade. Så bara för det ska jag försöka peppa mig själv genom att göra en lista på saker jag är tacksam för i mitt liv.

Mina vänner och min familj, dom betyder allt!
Att jag har tak över huvudet och mat i kylen.
Jag har ett jobb i sommar, alltså får jag både erfarenhet och inkomst.
Jag har trots allt en kropp som fungerar (även om den kunnat vara starkare, men det kommer).
Och sist, men absolut inte minst, så har jag Dodoo (som nästan är för bra för mig).

Tack gode Gud för alla dessa, och övriga, välsignelser som Du ger mig!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0