Fantastisk vecka

Vilken fantastisk vecka det har varit! Speciellt idag har varit något utöver det extra. Har haft massor att göra på jobbet vilket är kanon. Jag älskar när det är fullt upp så det här jobbet är förmodligen perfekt för mig!
Dessutom var jag och Camilla ute i fält hela förmiddagen och eftersom solen sken och fåglarna kvittrade så kunde man knappt ha det sämre. Dagens guldstund var när vi satt i gräset och åt frukostmacka och drack kaffe i solen. Dessutom fick jag veta att jag som konsult kostar 650 kr/timmen. Det är inte illa!
Jag är oerhört tacksam för mitt jobb och jag hoppas innerligt att jag får chansen att fortsätta där. Tror jag kan utvecklas i rätt riktning och lära mig massor.

I sommar trodde jag att jag skulle få semester men som det ser ut nu blir det förmodligen jobb hela tiden vilket faktiskt glädjer mig. Får i alla fall en dags ledigt när vi ska till Stockholm och gå högvakten på slottet.
Idag har jag dessutom spelat flöjt och oboe. Och det gick kanon även på oboen! Har inte spelat på månader men det lät nästan bättre än sist. Kanske att man blir bättre på oboe ju mindre man spelar...

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0