Helg full med musik

Då har helgen nästintill tagit slut. Den har varit full av kärlek och repetition med bästa musikkåren. Jag trodde helgen skulle bli lång och jobbig men vi har haft så kul under tiden så klockan har i princip sprungit fram! Dock var det lite dålig närvaro bland medlemmarna, idag var jag ensam i mitt led. Fast å andra sidan hade mitt led bäst rättning också!
Ikväll blir det till att förbereda sig för den kommande veckan. Ska börja veckan med ett pass i gymmet med pt imorgon kväll, så det kommer bli kanon. Jag hoppas att det kommer finnas saker att göra på jobbet så tiden går snabbt också. Mitt mål denna veckan är att försöka vara på jobbet kl 7.00. Vi får se hur det går...

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0