PT-pass nummer två

Har genomfört ännu ett pass med min PT. Ett riktigt mördarpass för rumpan, låren och armarna. Plus mage och rygg och ja, ungefär resten av kroppen. Men så obeskrivligt skönt att ha någon som är där bara för min skull och som ser till att jag gör övningarna rätt för att träna min kropp maximalt. Jag tycker dessutom det blir extra kul att ha någon att tjöta med under tiden och så slipper man stå själv bland alla testosteronstinna män och känna sig fånig.

Efter dagens timme fick jag i uppgift att springa på löpbandet för att skaka loss kroppen. De första stegen trodde jag att jag skulle falla ihop i en hög men det gick ta mig tusan ändå. Och efter bara en liten stund kom jag in i rätt tempo och fokuserade på att i alla fall komma upp i en kilometer. En kilometer är inte mycket, men efter ett stenhårt PT-pass är det ungefär som en mil! Men jag klarade det så nu sitter jag i soffan och är extremt nöjd med mig själv.
Det är jag som skapar min egen kropp och ingen annan.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0