Tenta = städning?

Jag tycker det är lustigt att så fort ett tentatillfälle närmar sig så börjar det klia i hela kroppen av längtan efter att storstäda och rensa i hela lägenheten. Eftersom min tenta är redan nu på onsdag (ingen panik, neej då) så har jag inte tid att städa. Men det hjälper inte när jag för en gångs skull vill ta fram trasa och dammsugare och se till att varenda vrå av lägenheten glänser. Och självklart vet jag att när jag har gjort tentan så kommer min städ-längtan försvinna snabbare än en höna bajsar. Och det är snabbt!

För tillfället är jag inte alls motiverad till skola eftersom jag ju haft min examensceremoni (knäppt nog) och dessutom vill jag mycket hellre göra roliga saker som umgås med vänner. Saknar min musikkår också, har inte kunnat vara med på tre veckor och min kropp skriker efter att få svettas i uniform och plågas i mina nya kängor. Men snart kan jag pricka av ännu en sak på min lista och då är det nästan färdigt. Nästan.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0