Två kilo kyckling

Dagens höjdpunkt kom i form av en hel kyckling på strax över två kilo. Det var inte själva kycklingen som var höjdpunkten (även om mat alltid är uppskattat, speciellt en dag när man inte planerat någon kvällsmat) utan självklart min fina pappa som kom och levererade kycklingen.
Om det är någon som kommer med mat till mig så är det pappa. Han hade även med sig lite rödspätta som jag nu fryst in till ett framtida tillfälle. Som tack för maten bjöd jag på en kopp kaffe och fick under tiden lite pepp inför sommarens arbete som gör mig lagom nervös. Men självklart kommer jag fixa det kanon, jag har ju världens bästa och finaste föräldrar som har gjort mig till den jag är!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0