Till min Sandy

Jag saknar min Sandy. Mitt hjärta ropar efter att få umgås med henne. Hon är en helt fantastisk människa som ger så mycket av sig själv till alla runt omkring. Hennes fnitter är bland de vackraste man kan höra och hennes kramar är magi. Att sitta och dricka kaffe och prata om killar, mode, folk eller vad det nu än råkar bli, det är meningen med livet. Att få andas in denna fina kvinnans doft (ja, hon doftar alltid gott!) och njuta av hennes vackra uppenbarelse (ja, hon är alltid vacker och klär sig alltid fräckt, snyggt och färgglatt!) det är kärlek.
Jag önskar att hon själv kunde se sin förmåga. Att hon själv kunde uppskatta sin skönhet. Att hon kunde älska sig själv som jag älskar henne. För jag älskar henne hiskeligt mycket.
Sandy - du är unik!
 
Du anar inte vad du betyder för mig. 
 
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0