Hösten

Idag är det torsdag och det är inte vilken torsdag som helst. Dels är det tre månader sedan jag och Erik blev tillsammans (grattis till oss) och ikväll är det after work som gäller. En rolig torsdag helt enkelt! Sen är torsdagar alltid kul eftersom det nästan är fredag och fredagar vet ju alla är den bästa dagen på hela veckan (en av dom i alla fall).

I övrigt så har jag massa roligt och spännande att se fram emot i höst. Jag ska (äntligen) flytta ut ur min lilla studentlägenhet, helgerna är bokade med inflyttningsfest, grillning hos min solskens-Sandy och annat skoj. Dessutom fyller jag ju år och då måste man ha tårtkalas!

Hösten 2012 kommer bli kanon!

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0