Smurfhits

Nu har jag förresten internet igen. Eftersom jag blivit sambo nu tycker jag det var extra bonus att här redan fanns internet. Plus att Erik har en apple-tv vilket betyder att jag kan lyssna på mina låtar jag har på datorn fast på tv:n istället. För tillfället är det Smurfhits "Kom lek med hunden" som ljuder. Smurfarna är barndomsminne plus box-minne.
Har för tillfället en liten dipp i träningsmotivationen så det blir inte så många pass i veckan längre. Fast med tanke på att jag flyttat förra veckan så har det varit en hel del att fixa med allting annat. Får se på vilken träningsanläggning jag hamnar på efter att mitt nuvarande kort gått ut i oktober. 
 
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0