Kärleken flödar

Då var det snart dags för bröllop igen. Sommarens andra bröllop äger rum imorgon, i Varberg. Och det är inga mindre än finaste Anna och Eric som ska gifta sig. Även på detta bröllopet har jag fått äran att spela flöjt vilket känns hedrande och bra. Det ska verkligen bli roligt att få vara med och fira deras dag. Speciellt som det kommer vara massor av fina vänner där som man träffar alldeles för sällan. 
Min helg kommer med andra ord bjuda på massor av kärlek. Dessutom har jag semester på riktigt, sammanhängande semester utan att behöva hoppa in och jobba någon dag här och var. Och det bästa av allt, jag har semester tillsammans med min fantastiska sambo också! Så i nästa vecka blir det en tur till Helsingborg med hans föräldrar för att shoppa, bo på hotell och äta gott. En liten vardags-lyx-utflykt. Något vi alla kan behöva ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0